Iedereen beroemd zoekt opmerkelijke Hobokenaar

Ik ben Karolien Taverniers en ik maak reportages voor het Vrt-programma Iedereen Beroemd. Elke week ga ik in het Vlaamse land op zoek naar mooie, pakkende of opmerkelijke verhalen. Deze week begin ik aan mijn zoektocht in Hoboken. U kan mij helpen om het antwoord te vinden op de vraag “Wie is er in Hoboken opmerkelijk genoeg om een mooie reportage over te maken voor Iedereen Beroemd? “

Jong of oud, klein of groot, man of vrouw... dat maakt allemaal niet uit, als de mensen maar hun droom realiseren of echt hun eigen ding doen. Vorig jaar maakten we bv in Zwijndrecht de reportage http://www.een.be/programmas/iedereen-beroemd/ter-plekke-zwijndrecht-0 of in Brussel http://www.een.be/programmas/iedereen-beroemd/de-ecologische-trapauto-van-luc-schuiten
 Nu zoek ik de Hobokenaar van wie u denkt :
“Dat is nu eens ne schone mens en die zou absoluut op Tv moeten komen omdat hij/zij iets bijzonders of lovenswaardigs doet dat meer mensen zouden moeten kunnen zien. “



Dus als u iemand kent die een opmerkelijk dagelijks ritueel heeft of die bezeten is om dingen te maken, iemand die heel moedig is, die een bijzondere job, passie of hobby heeft… stuurt u mij dan zijn of haar naam en telefoonnummer en emailadres. Dan kan ik contact opnemen met hen. ’t Zou fijn zijn mocht ik snel enkele tips krijgen van u. Begin deze week kom ik op prospectie.
 Echt alle tips zijn welkom! Ook als u mensen kent die zélf heel veel volk kennen en mij dan weer verder op weg kunnen helpen naar dat éne bijzondere verhaal dat eruit springt.

 Alvast bedankt voor de tips en hulp!
 karolien.taverniers@vrt.be
 Reporter Iedereen Beroemd
 B-1043 BRUSSEL
 tel. +32 2 741 32 16
 mob. +32 475 75 39 13

Reacties

Populaire posts