Alle senioren online

In Hoboken leren jongeren op vrijdag 24 oktober aan senioren hoe ze hun eigen multimediatoestel beter kunnen gebruiken of maken ze samen een A-profiel aan op www.antwerpen.be.
Senioren krijgen tijdens de oefensessie de mogelijkheid om vragen te stellen zoals “Hoe verstuur ik een sms of mail? Hoe werkt een tablet? Hoe installeer ik een app?”.


Jansen (68): “Tijdens de vorige infosessie leerden jongeren mij hoe ik mijn gsm efficiënter kan gebruiken en kan skypen. Ik vond het aangenaam om les te krijgen van jongelui. Dit jaar staat er een workshop ‘online inschrijven’ op de agenda. Zo voorkom je een hoop papierwerk en dat is de toekomst!”


Praktisch
Vrijdag 24 oktober van 13.30 tot 16 uur
UiThuis, Kapelstraat 64, Hoboken
03 338 30 63 of HO_senioren@stad.antwerpen.be
Gratis
Inschrijven kan in het UiThuis of bij de seniorenconsulente. Wie van tevoren inschrijft, krijgt een drankbonnetje. Er is een tweede oefensessie op maandag 3 november om 9.30 uur.

Reacties

Populaire posts